D I B A H
Monday @ 2:31 AM | 0 notes

M Y S E L F -.-'

1. nama penuh dalam ic . Adibah binti Kashful Rahman . Adibah or dibah for short
( jgn panggil aida . dibah tak suka name tuh mcm prmpuan gedik) . ahaha

2. 30.06.1996 thats a good number right . skarang umur dibah 15 tahun .

3. rumah dibah dekat seksyen 27 Alam Megah skolah di SMK Alam Megah 

4. dibah ada empat orang siblings . dua prmpuan dua lelaki . dibah the eldest :)

5. dibah seorang yang tak banyak cakap kecuali dgn kawan-kawan gila dibah
seorang yg yg ske gossip dan suka 
kutuk orng yg diabh x suke kat orang-orang yg bajet dan poyo .

6.Taken  Single . 

7. dibah seorang yang pendek . huhu . sedang dalam usaha untuk TINGGI.


8. plain-looking girl . i'm not pretty even hot like you . but i have a brain and sorry , 
i'm not stupid okayy.

9. siapa ta kenal dibah mesti cakap dibah sombong . minah gedik. bila dah kenal . 
dibah baik kan kan . tu lah korang . tak kenal maka tak cinta . hihhi


10 .dibah ske ckp nan orng and cryk kwn bru,best tw . dibah syng smua kwn2 dibah klau dyrng majok dibah kne pujok :P . tpy klau dibah majok smua orng pujok . ske nyer!!! :)

11 . benci copycats . liars . hypocrite . annoying and narrow-minded people .

12 . love my gods . family . friends . teacher . ehemm2 ^^

13. L O V E A L L S U B J E C T :P

14 . seorang yang pemaaf . tapi ta bermakna dibah lupa semua perbuatan kamu . :p

15 . suka tidur dan texting =.=

16 . cepat bosan dengan benda yang sama .

17 . ske lepak nan kwn2 and having fun with dyrng . 

18. tempt lepak,tak laen x bukan PARKING .

19. benci lipas

20 . i hate when people always bother me! .

21. still tak twu nak jadi ape bila dah besar nanti ;)

22 . suka memerhatikan orang .

23 . calon PMR 2011 . wish me luck babes !

24 . bnyak spend duit ke arah topup. HAHA

25. suka warna purple and pink 


T H E E N D