Geram giler la !
Saturday @ 4:54 AM | 0 notes

U guys nak taw x.. ader la sorng pompuan nie die stalker blog I and die cakap dgn selambe
'I nak tiru post u boleh tak?' rse cm nak tumbuk jer.. orng punye post nak tiru, apelah...
cam tak boleh buat sendiri jer.. orng sush tulis die nak tiru, kirim salam maut je la..

and then die cakap cm nie, 'blog you buruk la, its beter ou adjust.. and klau ssah you bgi I buat kan
I punye lagi cantik dry you, you pnye tak kan orng follow nyer.. cause buruk and tak ceria '
mmng selamber la die cakap.. tak taw malu, blog kite nie ialah mengkut sifat kite
and diri kite taw! orng aen x leh nak kome, melainkan bende tu salah and tak betul. 
I pnye blog cantik aper (nada prasan hee~) hahaha.. anyway to that girl
thanks for your advise and your kritik nie.. hee~ anyway sorie to tell peopel about this,
cause I dh tak tahan dgn prangai giler you itu.. sorie sngt2.. I harp you phm sngt2...
thanks..