Diam-Diam aku jatuh hati padamu
Sunday @ 3:37 AM | 0 notes

 
Annyeong, chingu (s)

hey, nampak tak gambar kat sidebar ? nampak kan, comel engak ? comel kan, muahaha. dibah saje je tukar sebab bosan tengok gambar gedik tu. dibah ni cepat bosan sikit, ehiee~ and now blog ni dengan rasmi nye telah tukar menjadi agak korea sikit. ok, pasal title post tu takyah amik tahu, dibah ni mane ade boyfriend single and available lagi tu. so sape nak cepat, tak kira lelaki atau perempuan, hehe. ade boyfriend ni menyusahkan laaa, merajuk nak pujuk, gduh nak bincang. adeh, nanti dah kahwin macam mane la yee ? dibah ingat nak teruskan single ni for 5 month. tapi kadang-kadang bosan jugak sebab kawan semua text boyfriend dia. saya text mom, dad, sister and brother jee, adeh sedih betul. btw mom cakap dibah ni plyagirl asal clash je carik baru asal clash je carik baru. so saye nak bukti kan bahawa saya bukan PLAYGIRL! noktah 
saya dengan mom saya kawan baik, selalu kamcing same-same. haha.