korea korea korea korea
Thursday @ 4:44 AM | 0 notes


saya seorang perempuan yang minat dengan korea. lelaki dia semuanya comel-comel, hensome hensome macam yang kat atas tu, aww aww. ingat doe kau dah ade boyfriend. kalau perempuan cantik cantik, comel comel. lagu diorang semua best. rase nak tukar semuanya jadi korea la, hmm amecam? tapi sesetengah orang ade yang tak suka korea, haish, kita minat je macam kita minat dengan artis inggeris haiyo. haha, ok nak dengar tak lagu yang best best ? tekan link kat bawah ye ? khas untuk blogger-blogger lain yang nak dengar :

Beautiful Target - B1A4 

Super Junior - Mr. simple 

Boyfriend - Boyfriend 

SISTAR 19 - Ma boy 

Goodbye Baby - Miss A 

Happy [ cooking cooking ] - Super Junior 

ok, nikmatilah kesemua lagu lagu ini, saya pon nak dengar jugak sambil tu. have fun. kalau minat korea boleh gosip bersama :]