Sukan Tahunan
Thursday @ 6:01 AM | 0 notes

hello,
ouh, comel kan? tengah search gambar boleh pulak nampak gambar budak comel ni :) dah sudah, tukar topik. hari sabtu ni, sekolah dibah ade buat sukan tahunan yang ke 15 .
alamak, terel tak? siap tahu lagi tu..
so, saya yang gila ni masuk larian. biar betul ?! bila cakap kat kawan je diaorang pelik -.- . betul, 4x100 and 4x400 . yang lompat tinggi dengan 800 meter, dah lepas dah tak yah tanya. dibah mesti la rumah kuning . tak nak rumah lain, rumah lain booo! muahaha. kiteorang ade rumah biru, jingga, merah, kuning, hijau. ini je kot. dibah tak ingat laa, haha. tema tahun ni, lemon. yamm, sedap tu. kalau buat lemonade mesti sedap, tengah panas panas kat padan gpastu minum lemonade, pergh mesti gempak la, haha. yang tak suke sekali, reformasi kiteorang kene menari, ouh, 'ini tidak adil tidak adil' lagu yuna jap. btw dibah buat comel, aww. tergoda punya la, haha. tak boleh bagi tahu banyak banyak, nanti tak suprise. ok ni je, datang taw, kedatangan anda amat dialu alukan, haha. 

P/s : tulis merapu, tak tahu nak cakap ape sebernanye. so main taip je. asal dah siap post, haha .