Personal Taste
Saturday @ 6:39 AM | 0 notes


esok my last exam PMR. happy gila, but that day jugak la paper susah :( . mathematics la yang tak boleh. expecially paper 1 rase nak nangis mase jawab. sebab tak cukup mase doe, adush! sape yang cakap cukup mase tu bengong. kan dah kene sejibik. cikgu sendiri pun cakap tak cukup ape lagi yang bijak pandai seperti saya :) . haha, anyway wish me luck and i wish u luck to :) dont worry be happy when answer paper 1 . saya yakin korang boleh jawab paper 2 dengan markah 58% sebab senang doe paper 2. bagi yang kurang pandai, mesti susah sebab takde calculator right? ofcourse la :) asal lah aku suka tanya?


P/s happy anniversary to muhd rafiq and her girlfriend :] semoga kekal lama hingga ke akhir hayat :]