Fallin love? tak salah kan.
Monday @ 3:37 AM | 0 notes


Saya, Adibah ingin memberitahu bahawa saya dah jatuh cinta dengan seseorang! haish, saya kenal dia bukan. 2 tiga minggu tau. Dah 3 bulan saya tunggu dia. Katenya nak mengenal hati budi masing masing. hehe.
Sape lelaki yang bernasib baik tu? eceh, name nya Muhammad Raffy Adam. pergh, name panjang gila.

Bila dibah bagi tahu kawan dibah diorang semua kata dibah gila and nanti dah kahwin macam mane laa nak sebut, Taik punye kawan -.- . sebab nya, sebelum sebelum ni pon name ex-boyfrend dibah panjang. haha. Tak tahu kenape, dah jodoh dengan lelaki yang name nye panjang nak buat macam mane kan?


Sekarang kiteorang masih dalam perbincangan, eceh. dia tanye same ade dibah nak kat dia ke tidak, dia nak kat dibah tapi takut dibah tolak dia. ape la mamat ni, kalau dah suka tu go on je laaa. dia nak tunggu aku? hmm, sampai tua laa. aku ni bab bab bercinta malu sikit, eceh.

Takpe. kiteorang akan berbincang dan akan maklumkan secepat mungkin. macam artis tak? xD hahahaha!
Kan best kalau dapat boyfriend macam Chuck? sape tu? malas nak layann.