Jelly or jelouse ?
Friday @ 3:44 AM | 0 notes


Assalamualaikum,
\ Bismillahirrahmanirrahim kite nak domo gemuk tu. eh, domo tu bukan berasal dari pokok ker ? hmm, tak jadi nak kat dia balik, wek! tapi bila di renung-renungkan, manusia tak dapat hidup tanpa pokok. jadi saya nak suke pokok! hoho, tak suka domo tapi suka pokok! okey, aku dah merepek babun -.- 

haa, kauorang nak tahu, aku dah bosan gila ni, ade monyet cakap betul ke handphone kau pink ? haa, meh arnab jawab, yeah! and if nak bukti ? ni dia, amik ni!

Front                                             Back

 
gambar ini tak diciplak ok. its true. eh, senang cerita kalau kau tak puas hati, meh sini datang rumah aku jumpa aku. atau kita terserempak kat luar ke, ha aku tunjuk. tak puas hati betul. mentang2 pakai nokia kapcai, belagak dengan aku! bodoh itu orang.
Pos ini dituju untuk kau, key bai! assalamualaikum.