New blog ♥
Tuesday @ 3:31 AM | 0 notes


Fuh, setelah study punya study nak edit blog akhirnya berjaya juga! sangat memenatkan dan memakan selama dua jam. saya langsung tak layan Facebook or twitter. Tapi adelah sikit, hihi btw saya tak suke sepnuh hati sangat dengan new edit tak kene dengan cita rasa, haha.

okey kalau dilihat no shoutbox. kenape? sebab shoutbox bodoh sangat. NO FREE! but, aku pelik kenape orang lain boleh ek? hmm, i wonder. okey aku dah penat+malas nak layan. So aku tak nak letak shoutbox. Nanti la aku carik, shoutbox lain ke untuk kita-kita change link key?

Ouh tidak, esok dah sekolah dans aya tak bersedia langsung. hmm, entah la rase malas sangat. Btw saye tak tau la nak masuk kelas ape? same ade account or grafik. My mother prefer me to Grafik so i just follow it and kene dengan jiwa raga saya! haha, tahun ni beg merah, pensel case merah, botol air merah. teruja gila doh!

Tahun ni, semua baru dari atas sampai bawah! so, i happy and excited! ouh, dah pukul 7:30 . bubye!
fuhh, siap akhirnya. puas hati la jugak :)