Mengadu Mengadu Mengadu
Thursday @ 2:21 AM | 0 notes


Haish, berebut coklat la pulak. haha, jangan ikuti tabiat diorang ni. Btw, mereka comel sangat! muah, muah!
okey, saya tak tau nak cakap ape, cume saya nak mengadu yang saye banyak sangat homework, huhu. Cikgu saya ni suke bagi banyak-banyak. lepastu dah lah malam saya tusyen, boleh pulak dia nak bagi banyak banyak. tarikh kene hantar esok pulak tu, haaa sape yang tak mengamuk. Saya ni nak nangis je tapi tau tau laa, nangis pon takde guna. Apelaa nasib saya seorang yang kecik lagi comel ni, hehe.

Homework yang 'menyeronok' tu ialah :-

Okey, ini lah matepelajaran nye, memang best la cakap sikit je, tapi excercise dia? note dia lagi? tau tau. BI pulak kene cari article and kene hanta esok, nasib sempat suruh ayah kat ofis tu tolong print kan. Thanks dad! ayah la penyelamat dibah, haha. ok annyeong!
nak siap pegi tusyen, nak jumpe cikgu aizuddin. hehe ;)

Labels: , ,