News Look, ehem.
Thursday @ 9:19 PM | 0 notes


Ehem, macam mane? ok? awesome?! terima kasih :) uhuks. ok, banyak perubahan dah berlaku disini dan saya puas hati ape yang saya dah buat. yelaa, dah berapa jam saya duduk kat depan laptop ni. sakit bontot kitaaa, haih. ok,
Nak salam ayah, ayah nak gi solat jumaat. 
ok, back. Hmm, tema Black white but just for awhile. bila saya ade banyak mase lapang, saya edit kasi cun melucun, ohoks. haaa, saya makin aktif di twitter sampai semua bende nak di luahkan. tapi emak saya selalu pesan "tak semua perkara kita kene cakap, ade hadnya" saya ingat sampai sekarang. So now, my beautiful blog, saya tak akan menceritakan hal peribadi saya disini lagi. Saya cuma cerita tentang kejadian kejadian yang berlaku sahaja, eceh.

hmm, btw saya dengan raffy takde ape ape hubungan :) just a friend. cause dia nak saya fokus kat belajar dulu and then baru bercinta. I do love him and i do like him :) nobody will replace him in my heart. Haih, dugaan, tetapi dia selalu panggil saya sayang. menyampah dan suka pon ade, ahaks. btw alhamdulillah folower saya di blog and twitter makin bertambah :) syukur.


saya nak tengok movie Twilight Saga Breaking Dawn . hmm, cerita tu best sangat. Satu bab saya tak pernah pon terlepas, except this. haih, sebab mase tu saya kerja and takda duit. hewhew. Saya nak tengok dengan Ain. Orang kata ceritap 18 tahun ke atas and 18sx. ade aku kisah? bila aku kata nak tengok, nak tengok laaa. but bab 18sx tu kalau boleh aku taknak tengok, aku masih terlalu muda untuk bab tu, eceh. tengok kat youtube je laa der, takkan nak tengok kat movie, sure sure aku dapat malu kat situ :) Aku suka robert pattison! please jangan rampas dia. hewhew

Labels: , ,