Crush ♥
Friday @ 6:41 PM | 0 notes


Hey, harini kite nak cerita pasal crush saya, hewhew. Tapi saya takkan bagi tahu name dia. Sebab crush ni ialah, ckita suka dia diam-diam. So, name dia tidak akan disebut. Actually, saya tengah menguap sekarang ni sebab penat. Pagi tadi, pegi jogging pastu sarapan, mandi, terus online. Tak rehat pun, so saya cadang lepas update post saya nak tido. Haha :D ok agak tak senonoh sikit. Tapi ape aku kisah? :p
Ok lets get start it,

I know my crush since I'm form 3. Kenal dia pun macam tu je mula-mulaa. Kiteorang tak pernah tegur pandang muka pun tak, semua pun tak and oneday, dia potong rambut and he's looks so Handsome. Since that I like him. Selalu tengok-tengok dia, kadang-kadang tu follow dia. hehe, mase tu memang gilaaaa. Lepastu kawan saya cakap yang dia tu ramai orang minat. Lagi laaa saya tak sukaa. Macam ish, macam takde lelaki lain jee korang nak suka kan? haha. Semenjak tu, saya kurang suka kat dia.

Mase Form 4, kiteorang satu kelas and that time i was shock yang kiteorang satu kelas. Saya mulaa laa, menggelabah sikit. Dia duduk kat depan saya duduk belakang dia. Dua dari belakang di laaa, bila dia pandang belakang saya cover cun sikit, haha. Borak-borak dengan Ain. Haha, mase tu memang saya gilaa. Yelaa sape tak suka crush kita satu kelas kan? :) One day, lepas rehat semua mate pelajaran relief. So, happy la kaan. Ade yang tidur, bercakap and macam-macam laa.
Crush saya, amik kerusi and teke dia bawak pergi mane? dia duduk sebelah saya!!! oh my, time tu dah tak tau nak cover macam mane lagi dah. Semenjak kejadian tu, dia selalu kacau saya. Kalau saya buat seni, dia goyang-goyangkan meja laa, bagi comment cakap buruk laaa. haha, tapi saya tak kisah pun :) heee, gatai betul.

Sekarang kiteorang dah tak same kelas :'( Saya dah kelas Grafik, dia ekonomi. Memang sadis gilaa. tapi, dia selalu datang kelas saya. Kononnye nak lepak dengan geng dia laa. Rehat pun meja dia dekat dengan meja saya. hehe. Saya mesti laa lagi suka. haha, saya rasa saya nak luahkan persaan dekat crush saya jee. Sebab, sebab, sebab adalah sebabnyaa. haha. oky taknak cakap banyak, jadi saya undurkan diri dulu.
Bila dah cerita pasal crush saya, hilang pulak mengantuk ni. haha