Takziah kepada Family Roshaizad.
Wednesday @ 12:12 AM | 0 notes


Semalam, tengah tengah kita bergembira ade seorang hamba Allah telah meninggal dunia. Al-Fatihah kepade arwah Yusoff, ayah kepade Roshaizad. Be tough man and jodoh ajal dan maut di tangan Allah. Kita sebagai umatnya tidak noleh menafikannya.

Ayah roshaizad telah meninggal pada 31.1.2012 pada waktu pagi yang sedang kita bersekolah atau bekerja. Saya dapat tahu dari cikgu saya. Nasib cikgu bagi tahu, kalau dia tak bagi tahu, entah ape laa nak jadi. lepas waktu persekolahan, saya dan kawan saya bergegas balik ke rumah dan bersiap untuk pergi ke Masjid al-Munawarah. Sembahyang jenazah dilakukan selepas solat asar dan terus di bawa ke tanah perkuburan seksyen 21. Sayangnya saya tak boleh pergi kerana sakit perempuan. Lagipun mak saya cakap perempuan tak elok pergi kubur :)

Gambar ini hanya hiasan semata-mata
Jenazah selamat di tanam :) selepas itu saya dan kawan pergi ke kedai mamak Barjana dan minum. Lepas tu balik rumah. Sampai je kat rumah, online twitter. Tweet sikit-sikit. pastu tidur. haha :D Sorry, text korang semua aku tak balas and call aku tak angkat. Hewhew, aku penatt.