Whos's Birthday?
Wednesday @ 2:43 AM | 0 notes


Happy Birthday Daddy !
Hari ni birthday Mr. Kashful Rahman bin khamis :) semoga panjang umur dan dimurahi rezeki. Kekal kan kehandsomeman anda dan you the ROCK! Hahaha, malangnya, malam ni takde cake but ade satey. Huhu, satey ayam, daging, kambing, pergh. Tapi malangnyaa, saya tusyen T_T jeng jeng jeng. Tapi malam nanti saya makan puas-puas. Btw nenek saya nak datang! yayy! Haha, harini mood saya baik :) asyik nak gelak je satu hari. 

Ok, korang dah boleh online facebook and Like status tu. Haha, JOKE! xD 
Tadi petang buat latihan Petanque. Pergh, memang aku kerje sambilan pukul nyamuk laaa kat sane. Serius banyak gilaa. aku tepuk, punya tepuk, dah boleh buat dikir barat tau :) sekejap tepuk sane, sekejap tepuk sini. Haish, boleh ajdi gilaaa. Haaa, tadi crush kawan saya lawan petanque dengan team saya. Hoho, kalau kawan saya tahu, terjerit-jerit dia. haha, next week perlawan, Wish Me luck guys! 

Saya mengundur diri dahulu :)