Holiday at Melaka
Tuesday @ 3:13 AM | 0 notes

Assalamualaikum


Okeyy, hari tu dekat facebook, saya ade bagi tahu yang saya akan gi holiday kat melaka pada 22-23 oktober 2011. Actually, tu sebernanye family day my father company, bak kate orang sambil menyelam minum air :face72: .

Happy gila kat sane, kawan ayah semuanye sporting and kelakar. banyak game yang diadakan, saye masuk dua game je :face72: . bukan ape bagi laah, orang lain nak masuk jugak kan ? dibah dapat tempat kedua dan ketiga. Hamper dia banyak gilo makanan, ade cokolat banyak, yummy  :face19: . Dekat sane tau ade kan, kan, kan lelaki hansome. taklah handsome mane but boleh tahan laa, adik dia pulak rapat dengan saya kat sane, hehehe.



 At dawn, saye dengan orang sebilik pergi jalan-jalan tepi pantai :face72: . happy sangat-sangat, tapi tak dapat tengok matahrai terbenam :| but it's ok. awan dia fulamak, cantik gila. inilah ciptaan tuhan :face72:.




At the night, ade barbeque, karaoke and penyampaian hadiah. barbeque ade ayam, sate daging and ayam, sotong, sosej, and nuget chezzetta. yummy, perut penuh doh! pastu dengar orang karaoke adik and ayah saya nyanyi ^^ tapi nasib tak berbau, ayah and adik tak menag, sob sob. takpee, next time ade ? muahaha, astu ade suprise! what suprise? suprise birthday party ! birthday adik Hani, adik keapde mamat handsome tu yang rapat dengan saya :face72:


 Muka dah ngantuk sempat lagi tangkap gambar. Annyeong!