Peperiksaan Penilaian Menengah Rendah (PMR) sudah habis!
Monday @ 4:14 AM | 0 notes


Dengan ini saya, Aida Adibah mengisytiharkan bahawa Peperiksaan Penilaian Menengah Rendah (PMR) sudah tamat. tetapi, kepada budak cina dan india kamu belum habis lagi. hahaha :D

best yang teramat la sangat boleh hangout lepas ni! boleh la dating dengan orang yang tersayang, aww aww [kawan and family] . ok, rancangan pertama saya untuk besok ialah,

ok, semua itu saya nak buat esok and sampai saya puas! memang permintaan saya agak keterlaluan tetapi tidak mengapa, kerana saya sudah bertungkus lumus berbulan bulan dengan buku tanpa semua bende di atas. kecuali korea, haha. 
Tadi kat sekolah asyik senyum je, nak tahu ? sebab tak sabar nak habis. paper mathematics senang la, alamak jangan riak! alhamdulliah boleh jawab kesemuanya :) tetapi kemahiran hidup, astaghfirullah alazim susah nye! sebab ade bab saya tak bace :) heee. nak buat macam mane, tawakal je la. My target, is 8A+ for my mummy and daddy. i wan to show them that i can get it! ok bubye, nak bace 'buku' jap. 

P/s perhatian kalau nak hangout, bagi tahu tempat dan mase, anytime anywhere. sekarang dah freedom!