Kenali diri saya
Tuesday @ 3:35 AM | 0 notes


7 PERKARA YANG ADA PADA DIRI SAYA

Annyeonghaseyyo!
sesetengah orang suka pandang aida muka tak puas hati and jeling. grr~ ingat muka and mate diorang tu cantik sangat ke ? so, marilah kita same-same mengenali diri saya *blushing 
  • Saya seorang yang periang and happening 
 - sesetengah orang pandang aida macam pelik je bila pagi-pagi, itu sebab muka bosan nak pegi sekolah dan kalau mengantk sangat, haish. kalau nak tengok muka aida senyum, tengok amse aida jumpa kawan, mesti 'gila', haha.
  •  Jangan tegur kalau dah tau aku tengah marah
- kalau dalam hal ni, time baru lepas gaduh or datang bulan, hehe. kalau gaduh mesti dengan budak ganster kelas or kawan. huh, diorang selalu kacau aida. nak je pijak-pijak diorang, grr~
  • Suka makan and kuat makan 
- aida memang, nampak je kecik tapi kuat makan, kalau time rehat aida selalu beli hotdog jee, but kalau kat rumah aida makan makan and makan lagi. muahaha,  
  • Benci orang yang suka jalan langgar-langgar 
- haish, orang yang macam ni memang tak betul, budak kat sekolah aida selalu macam tu. expecially budak form1, huh ingat dia bagus sangat laa, puih!
  • Budak manja dan gedik
- saya memang gedik and manja, cuma pernagai ni wujud dekat kawan, family, boyfriend and orang-orang terdekat. hehe, saya memang suka jujur ape yang ade dekat diri saya.
  • Pegang pada prinsip hidup
- haha, bunyi macam kelakar kan ? nak tahu ape dia ?  
Saya boleh menerima kegagalan kerana setiap orang gagal dalam sesetengah perkara.tetapi saya tidak boleh menerima orang yang tidak berani mencuba.  
dasyat tak ? muahaha. eh, biarlah korang ade ke ? korang takde kan ? diam.
  •  Takkan hancur kan sesuatu hubungan 
- yup, macam ape ? macam hubungan bestfriend aida ? ish, takberani doh, gua takboleh hidup tanpa diorang beb. hehe, sayang korang, muah! lebiu.
    
Itu sahaja, banyak lagi but aida tak tahu laa. eh, ape ayat aku ni ? hmm, 
ok, have fun. maybe my bestfriend tahu semua ayng ade dekat diri aida. haha