Girls Day Out
Monday @ 2:13 AM | 0 notes

hello,
pada, 15 oktober 2011 hari sabtu.

saya,adik dan kakak sedare saya pegi rumah orang tunang and kenduri doa selamat :face19:. ramai gila lelaki hensem tergoda tau, haish bawak mengucap . kiteorang gerak selepas zuhur and samapi kat rumah dekta dekat maghrib . lama kan ? yelaa, ni sebab kak sedare gerak sekali dengan kawan dia tu yang lame.

Tunang kak Laila Melati :n:
sedap tak name dia ? sedap kan. orang ye pun cantik, putih, tinggi, kurus, Oh My Good memang 'hot' laaa.
lelaki dia pun not bad, kelakar nye, boleh pulak saya tanye dekat kawan kak sedare saya, sape tunang dia ? padahal tunang lelaki dia satu meja dengan saya je, haish, boleh pulak. nasib dia tak dengar hee :face72: .
ok ni orang nye :65:


kak laila semua puith ye, dari atas sampai bawah. saya comel laaa :]

tiga dara, ofcourse saya yang comel :face19: asal jeles? huh, takde mase nak layan

Kenduri doa selamat Puan Zakiah :n: 
besar gila rumah dia, ayah cakap plan rumah tu ayah yang lukis. ternyata betul . ramai orang datang sebab makanan dia sedap sedap. ade kambing bakar, yum yum sedap nye! haha, ade kawan kak sdre tu suka sakat saya, hish. orang panggil dia cipoi erk, agak pelik tapi cool . haha. dia kan ade myi lagi best! OMG, colour white and sungguh comel :9: . pastu kan tengah tengah makan boleh pulak ade laki hensem, aww aww. serius hensem doh! dia pakai baju kotak-kotak coklat rambut pun nice :n:. hansome gila laa, but saya tak minat sebab ade beard :face65: tau kan ? ape beard ? alaa, janggut laa sister. 
ok, mari saksikan gambar gedik saya :65: 




ok, have fun. nampak tak lelaki tu ? kalau nampak good . 
P/s haish, hari tu kotak kotak merah sekarang ni pulak kotak kotak coklat, haish.