School Holiday's
Saturday @ 5:06 AM | 0 notes


Assalamualaikum, Hye :) 

Handsome kan boyfriend saya? hewhew :3 Saya tahu kebanyakan pelajar tak suka nak pergi sekolah pada hari Isnin minggu hadapan, kerana saya pun tak suka. Hahaha, jadi saya sedang memujuk bonda dan ayahnda tercinta untuk tidak pergi ke sekolah pada hari Isnin, dalam erti kata lain, PONTENG, hahaha :D

Ok, done. Sibuk jee call orang, hewhew. Now saya tak tau nak cakap ape haha XD, but next week, hari khamis saya akan pergi bercuti. Diulangi bercuti, ehem. haha, bercuti dia mane? Dekat Langkawi maarii~ haha, sekolah lah korang for 5 days, saya 3 hari jee. Ain mesti bengang gilaaa, haha. Ok, otak saya tak betul sikit harini, takdapat keluar Idea dengan baik. Kat twitter tadi, tak tahu nak tweet ape, haha. So, saya retweet je lah :) maaf laa, wall saya dah macam Timeline, hewhew. Jadi, sesiapa ada Twitter follow saya yee? Ok, nice :)
My Twitter : Aaadibaaah