Exam dah habis, now Holiday
Friday @ 7:23 AM | 0 notes


Assalamualaikum, hye :)

Exam dah habis. Alahmdulillah saya dapat jawab kesemua kertas soalan dengan sihat sejahtera. But, now saya sakit. T_T sedih gilaa, hidung sakit, lelangit sakit, demam. Haih, nasib datang lepas exam, kalau sebelum? tak naya jeee.

Tadi lepas exam, semua jerit macam orang gilaa. Macam baru lepas jawab paper PMR dan SPM jee. haha, macam monyet pun ade jugak tau, hewhew. Tadi pegi selebrate Petanque kat KFC, pergh habis 100 lebih kat situ, sebab diorang order barel, haih. Nasib kongsi duit, kalau tak menangis air mata darah aku kat situ. HAHAHA

lepastu lepak dengan syasya and budak smk27. best, diorang buat saya happy. Saya jumpa kawan lama saya, Arif :) lepastu aneef, my jiran. haha, ok. esok saya sambung story. now mata dah ngantuk gilaaa, bye.
mengantuk tak terkata, mata ni dah bukak tutup dah. hewhew.