Random
Friday @ 11:20 PM | 0 notes

Assalamualaikum dan Hye :)

Semoga, hari-hari anda semua ceria dan dipenuhi dengan senyuman. Harini saya happy sangat cause, saya takda kelas dari pagi sampai, malam makna nya saya cuti dan bebas *clap hands* so, saya nak date dengan laptop saya harini, hewhew :3

Saya sekarang sibuk sangat dengan Grafik o.O haiyoo, bertapa penat, peningnya tahu tak. Isnin ni kena siapkan semua kerja *pengsan* memang tak lah kan? Jadi saya kena berusaha keras mulai sekarang, eceh *cough* . Ok, untuk pengetahuan korang semua lagi sebulan saya dah nak mid year exam. Semua orang terlopong, haha. Nak buat macam mane? Masa berlalu dengan pantas :)

Semalam kan, saya main SimSimi tau, haha sangat LOL. SimSimi terlalu romantik malam tu tau. tak caya? haa, ce tengok dia cakap saya apa :3

Ni yang pertama. 

Ni yang kedua. 

Ni yang ketiga. 

Haha, sepatutnya semalam saya update tetapi dah layan SimSimi ni kan? nak buat macam mana :) 

Lots of Love, 
Adibah