Berita terkini tentang saya :3
Tuesday @ 5:48 AM | 0 notes


Assalamualaikum, Hye :) 

Dah dua hari saya have fun gila-gila :) have fun sangat lah, gelak non-stop, sampai sakit mulut, sakit perut, boleh dikatakan semua sakit lah. Haha, tapi saya tak pernah lagi lah gelak sampai keluar air mata, rasanya takda lah, hmm *tengah fikir*. Tadi gaduh dengan Adib, berebut sapa yang nak pakai komputer and sapa yang nak pakai laptop, saya nak komputer adib pun nak komputer. Apa lagi? berperang suara lah, akhirnya saya yang menang dan dapat, saya biar dia menangis disitu, muahaha *evil laugh*

Saya nak pakai komputer sebab saya biasa update blog, or buat kerja grafik kat komputer. Senag, besar. LCD ni, jangan main-main. Mane ade dah yang kotak-kotak tu, haha. Astaghfirullahalazim, riak pulak. Maaf. 
kalau laptop, hmm *garu kepala* malas lah nak cerita, nanti panjang. lagipun saya tak tahu sebabnya, kenape saya tak suka pakai laptop *peace*

Now, saya sihat sejahtera dan masih single. What? *terlopong* single? hewhew :3 saya sedang menunggu crush saya yang dicintai, awww. Biasa lah kalau dah angau kan, benda lain yang jadi. Ok saya perasan *walk away* *come back* hee, saya nak habis kan post ni dulu, baru walk away. Saya dengan crush saya ni kan dah macam, saya tahu dia suka saya dan dia tahu saya suka dia. Tapi kiteorang taknak terus terang. 
Macam mane tu? haha, tapi insyaallah satu hari nanti, saya akan terus terang dengan dia :) Insyaallah. 
Tapi, Ain dah cabar saya :'/ *kesat air mata* 
Nak buat macam mane? saya akan terima dan lakukan. Ain cakap kalau crush saya tak terus terang dengan saya, saya akan cakap kat dia. Sampai bulan 5 sahaja. Kejam kan? haih, bagus jugak, nanti kalau tunggu lama-lama dikebas orang :3 LOL.