Lepak-Lepak's
Monday @ 5:40 AM | 0 notes

Assalamualaikum, Hye :) 

Tadi petang pukul 3:30 saya pegi sekolah. Ade latihan petanque, cause ahad ni ada tournament, mesti penat lagi dan saya nak menang, weeee~ Ok, lepas latihan petanque, saya pergi lepak kat depan rumah Zalilah memang best dan awesome gila lah. Ape kiteorang buat? gossip lah, haha :D . Lepastu, Zalilah bawak anak buah dia keluar. Ya Allah, comel sangat dan saya suka mata dia, cantik *kelip-kelip mata* maybe perenggan satu dah panjang sangat, saya sambung perenggan dua, hewhew.

Saya gossip pasal *tuuuuuuuuuuuttttttt* eh, ade radio rosak eH? sorry guys tak boleh nak story the morry, hewhew :3 Ok, now saya tengah dengar lagu Be Mine - Tasha Manshahar seriusly, lagu ni awesome sangat dan saya suka (Y) suara dia kecik comel je, saya tergoda dengan dua pemain gitar tu, opps. Haha, just kidding :D Ok, saya tak nak cerita banyak. Saya Tangkap gambar kat sana tadi, hehe. Ok, saksi la kan gambar-gambar next top-model , eceh. 

Semestinya saya Adibah Comel :3

Zalilah dan anak buah dia, ami :) comelkan, argh! *geram*

My Scandal's, hewhew :3

Ni je gambar kita, sebab ada pakcik tu dok usha-usha kiteorang, mane tak segan. haih, pakcik nak join yee? awat tak habaq? hahaha