Kenangan
Friday @ 5:23 AM | 0 notes

Assalamualaikum, hye :) 

Akhirnya, saya dapat jugak update post. ehem, nampak perubahan kan? hewhew :3 Bestfwend saya marah, dia kata saya kan pandai edit, guna lah kepakaran untuk mengedit blog. Ni tak simple je *lap air mata* sedih tau, tapi kan siapa taknak blog dia AWESOME kan? Haha, jadi semalam saya menghabiskan masa dua jam untuk mengedit, phew~ haha, ok nasib hasil cantik.

Btw, saya dengan crush saya dah tiada apa-apa hubungan lagi. Eh? sebelum ni memang takda pun kan? haha,
sebab kenapa? hmm, malu ah nak cerita. Tetiba dia baca post saya yang ni, nanti dia tahu saya ada hati kat dia, terus dia suka saya, yelaa saya ni kan comel+omey. Ok, saya terlalu perasaan *tutup muka* 

Tapi takpa saya tak menyesal, cuma saya akan buat sebagai pengalaman saya :) btw saya tengah bagi peluang dekat seseorang ni menyeludup kat dalam hati saya. Ammboi ayat, hahaha. Kiteorang dah lama kenal, cuma sekarang ni nak rapat-rapat, yelaa saya nak bagi peluang kat lelaki lain jugak suka kat saya. Asyik saya je suka kat laki, HAHAHA.