That Awkward Moment...
Thursday @ 2:19 AM | 0 notes


Apa khabar semua? Saya sihat sejahtera *muka bangga* what? gambar kat atas sedap kan? saja nak buat korang terliur, bila terliur mesti nak makan kan? muahaha *gelak jahat* meh baca post saya ni, saya nak cakap pasal makanan, hewhew *ok, saya tipu* Saya nak buat post pasal "That Awkward Moment..." yelaa, kita start dari the moment. Nak tahu tak game dia macam mana? macam ni --->

- That awkward moment kita tengah dengar lagu sedih-sedih, mummy kita cakap "baru putus cinta ke?"

- That awkward moment kita tengah bendera jepun time tuh, bocor. Nak beli 'benda' tu punya lah takut, sebab cashier/ penjaga kedai tu lelaki.

- That awkward moment, tengah sedap-sedap makan coklat tak ingat dunia, boyfriend kita datang then kita senyum nampak gigi, then dia tegur "awak kat gigi awak ada coklat"

- That awkward moment tengah tulis post pasal cursh kita I lob you, I miss you, ayah kita tengah dok membaca kat belakang

- That awkward moment, nampak seorang lelaki ni senyum the lambai kat kita, kita pun dengan perasaan gembira nak balas, lastly kawan dia dari arah kita datang, salam dia.

- That awkward moment, kita nampak geng kita tengah syok-syok gossip, kita pun datang menyibuk "hey, korang cakap pasal siapa?" terus senyap *bunyi cengkerik*

- That awkward moment, phone kita berbunyi dalam kereta, nama tertera "MY SHUPERMAN" , fikir banyak kali nak angkat ke tak, nak angkat ke tak. Sebab parents kita pun ada time tu.

- That awkward moment tengah baca status-status dekat facebook, satu status ni cakap tentang luahan perasaan. Kita LIKE, dan komen bagai nak rak. Padahal, status untuk kita.

Ok, already enough. Saya dah tak mampu nak perah otak bagai nak carik awkward moment ni. Saya pun dah kasi habis spin dah tapi taknak jugak keluar macam stuck, hikhik.

saya tak berani nak amik atau tiru post orang. Sebab banyak membawa faedah yang sangat buruk. Jadi senang cerita, saya dapat idea nak buat awkward moment ni dari twitter sebab ramai orang kat twitter suka tweet "That Awkward Moment..." jadi saya pun terbit lah satu post yang berjudul "That Awkward Moment...", hewhew *senyum sambil buat peace*

Lost of love,
Adibah