Bukan senang
Wednesday @ 11:04 PM | 0 notes

Ni bekas teman lelaki saya, Zayn. 

Hai *wave* saya dah lama tak update blog. hikhik, sibuk dengan twitter. Yelaa kalau tak selalu tweet nanti followers kurang. Jadi untuk mengekalkan jumlah followers saya, saya kena lah selalu tweet. Tapi tengok lah, kalau saya rajin saya update. InsyaAllah. Jadi saya ambil beberapa sikit minit untuk habiskan dengan blog. Agak dah lama jugak saya dah tak update dan harini saya ada masa terluang, jadi saya update puas-puas. 

Bukan senang kita nak suruh orang balas cinta kita. Bukan senang, susah sangat. Sebab pada masa yang sama, dia suka dekat orang lain bukan dekat kita. Jadi kita pun patah hati, masuk bilik, peluk bantal bushuk, nangis puas-puas, then tertidur. Comel betul perangai? Kita tak boleh patah hati atau putus harapan. Carik lah yang lain kalau si dia taknak dekat kita, apa susah? Hahaha. 

Bukan senang kita nak terima hakikat bahawa orang yang kita sayang dah tinggal kan kita. Tinggal macam mana tu? Meninggal dunia, eh bukan putus dengan kita. Kalau tak faham lagi kau pergi hempuk kepala kat dinding, comfirm faham lepas tu. Kalau lupa ingatan, baca lagi post ni sampai ingat. Muahaha *nenek sihir* bila si dia, yang kita sayang macam nak mati, tinggal kan kita, kita mulalah nak bunuh diri. Jangan tak baik buat macam tu, kalau tak tahan sangat, nangis je sampai mata lebam. Nampak sembab. 

Bukan senang aku nak tulis post untuk kali ni *cough* *cough* Haha, bukan senang babe. Nak kena cari idea, perah ota suruh keluar. Then sakit belakang lagi minta mummy urutkan, pergh memang tak senang. Saya  dah bosan jadi macam ni, jadi orang yang suak bersedih. Cuti sekolah 2 minggu ni pun, first week saya dah tak enjoy, apa lagi yang seterusnya. Tapi nak buat macam mana kan? Cut sekolah lah paling saya nanti-nanti kan untuk rehatkan minda dan have fun. Bukan macam sekarang, duduk terperap dalam bilik, baca novel, tweet, tidur, makan, tengok tv, then gemuk. Haih, bosan. 

Saya dah takda idea nak tulis, lapar. Tak makan lagi. Habis lah, gemuk gedempul lah aku. Haha, have fun. Saya tahu post kali ni bosan. Takpa awak tak cakap pun saya dah tahu. Hewhew

Lots of love,
Adibah