Esok saya pergi cameron. Yippy!
Thursday @ 11:32 PM | 0 notes

Oreo & Blueberry Cheese Cake

Hai, bertemu kembali *menguap* Saya baru lepas makan dan harini saya akan update dua post. Yang pertama kat bawah post ni *scroll sikit* yang kedua, post yang korang tengah baca ni. Okay, tertera tajuk di atas, saya akan pergi ke cameron for family day, untuk 3 hari 2 malam. Tetapi malang tak berbau, saya ada camp hari isnin tu, so 2 hari 1 malam je. Takpa, cameron dekat, bila-bila saya boleh pergi.

Mummy suruh celebrate birthday saya dekat sana sekali. Tetapi brithday saya 30.june.1996. So readers, please give me a present *kelip-kelip mata* Oh, I just kidding, LOL. Nampak sedap kan kek tu? Yumm, terliur babe. Saya pernah makan yang oreo tu, tapi my auntie letak caramel atas "dia" ni kat gambar my auntie letak oreo. Hmm, whatever janji sedap. Hahaha, fikir perut aku je
Okay, ni last post untuk 4 hari saya. InsyaAllah saya akan post gambar saya dekat cameron dengan camp. Bubye, enjoy your holiday *wave*

Lots of Love, 
Adibah