You make my day
Thursday @ 10:47 PM | 0 notes

Terserlah kecomelan saya disitu

Hai apa khabar semua? Saya harini sihat dan happy sesangat-sangat. Kenapa? Saya rasa diri saya disayangi, dijaga, dan macam-macam lah. Buat pertama kalinya saya buat gambar post, gambar saya. Saya tak tahu kenapa saya berani sangat nak letak? Kalau tak saya akan fikir 2,3 kali nak letak ke tak. Ataupun bila dah publish then tengok macam tak kena, tukar gambar lain. Hehe, saya tak tahu kenapa saya segan nak tunjuk muka saya yang comel ni *cough* *cough*

Kenapa hari ni membuat saya rasa gembira? Sebab ada seorang makhluk tuhan yang dah lama menghilangkan diri dalam hidup saya, message saya. Dia hantar text "Good Morning dear, aku afiq ni. Remember?" Masa saya dapa text tu, saya bengang gila, yelaa kacau orang tidur je. Pagi buta pulak tu! *hentak meja* Bila saya open text tu, then tengok nama yang tertera, isi yang dihantar, terus berbunga-bunga hati ni then mata terbuka luas. Hehe, gatal betul aku ni. 

Lepas tu kiteorang text sampai tengahari, sampai asaya tak ingat nak mandi, nak breakfast apa semua. Haih, apa jenis anak dara lah dibah ni. Habis nama comel aku tercemar. LOL. Then, dia saya yang habiskan conversation kiteorang dulu. Nak tahu tak dia balas apa? Dia balas text yang boleh buat saya gila banyang, teringat-ingat sampai masuk mimpi. Hewhew dia cakap "Okay, take care dear. I will miss you" Masa tu jantung aku macam nak tercabut then nak pasang balik. Hikhik. Tapi saya terfikir, biasa lah lelaki, mulut manis. Kalau tak pandai mengayat, macam mana nak ngorat perempuan. Saya hanya fikir, kalau betul dia bakal teman lelaki saya *cough* *cough* Saya na dia jaga saya baik-baik. Jaga hati saya pun dah cukup, saya dah bahagia. 

KALAU BETUL LAH DIA TEMAN LELAKI SAYA. Saya kata kalau bukan, betul okay. Lagi pun saya dengan dia dah lama kenal apa? *angkat kening* Takkan tak boleh ada apa-apa hubungan *tersedak* Mummy kata lelaki dengan perempuan tak boleh jadi kawan. Sebab nanti mesti lebih dari kawan satu hari nanti, jadi apa salahnya kalau saya dengan afiq kan? hehe. Tapi satu perkara yang sentiasa berlegar-legar dekat dalam otak saya. Kenapa setiap kali nama lelaki yang saya suka start dari huruf A. Pelik tau, tapi maybe memang jodoh saya dengan lelaki start dari huruf A kot? Takpa sama dengan saya, saya suka.
Saya dah lapar gila sebernanya ni. Disebab kan nak tulis post kat blog saya tangguh time makan. Kalau ayah saya tahu dia akan membebel macam ni "Orang kalau makan tak tepat pada masa, boleh gemuk. Dibah nak gemuk ke?" Ha, kalah mummy saya. Kalau saya taknak makan pun mummy tak kisah. Sebab nanti saya turun makan jugak. hehehe

Lots of love, 
Adibah