All the crazy shit
Saturday @ 4:07 AM | 0 notes


Hai apa khabar? Alhamdulillah saya sihat sejahtera disini. Untuk pemberitahuan semua, saya dah bosan dengan blog *trollface* Macam nak campak-campak, nak toyoh-toyoh je. Tak tahu kenapa, setan apa yang merasuk pun tak tahu lah. Rasa macam rimas gila, nak bagi penampar pun ada. Jadi buat sementara waktu saya akan tutup blog saya. Jangan tanya kenapa sekali lagi. Saya dah terang. 

Jangan risau. Mummy kata saya semakin matang sebab tu saya tahu apa yang saya buat, then saya dah boleh fikir akibat dan faedahnya. Walaupun benda nih takda faedah. Kalau nak tahu saya update post ni pun dalam keadaan yang membosankan, pluss dengan pening kepala sekali. Ewah, dua sekali kau campak kat aku? Sekali aku campak semua kat kau balik baru tahu. Eh? aku nak campak kat siapa? Hahaha, okay. 

Saya ingin kan kebebasan macam orang lain. Lantak lah orang nak cakap yang saya dah lama tak update, rindu nak baca post. Saya takkan terpedaya lagi. Saya dah penat *kesat peluh* Okay saya harap semua dapat jaga diri, makan yang cukup, tidur yang lena, mandi yang basah. Jangan melakukan perkara disebaliknya sebab tak dapat baca blog saya. Haha, bubye!

Lots of love, 
Adibah