Cheese Cake
Tuesday @ 5:43 AM | 0 notes


Assalamualaikum, Hai *wave*

Apa khabar? Ewah macam tak pernah jumpa je *memang tak pernah pun* Sekarang saya tengah duduk dekat depan computer macam bos. Bos besar. Muahaha, sambil tweet and balas mention. Okay tujuan saya update post kalini saya nak promote my Mummy cheese cake. Bukan sebarangan cheese cake tahu, yang ini memang jarang dijumpai. Hohoho. Sebernanya saya promote kat Twitter, the ramai tanya, pastu saya malas nak terang kan dekat sorang-sorang sebab 140 characters kan? Aku kalau taip memang macam lecture, nak terang satu-satu. Jadi saya terang kan dekat blog, boleh promote blogku yang awesome ni sekali, hoho *gelak tutup mulut*

My Mummy buat tiga perisa and actually lagi satu perisa tu belum rasmi sebab takut tak banyak sambutan. Tapi saya senaraikan jugak, takut tetibe ramai pulak order perisa tu. Ada tiga perisa iaitu :
Hmm, yummmy tedap kan? I mean sedap kan? Takut tak faham bahasa pelat pulak, hahaha. Okay, berapa harga? Sila rujuk dibawah:
Itu dia, murah kan? Sangat murah. Btw kalau yang 1.2kg tu, itu untuk birthday cake. And cheese cake ni serving cold, sesuai untuk hidangan sejuk. Simpan dekat dalam peti ais. Kalau dah tak sejuk, nanti dia lembik. Jadi macam jelly. Okay, ini sahaja penerangan yang ingin diberi. Eh, terlupa pulak. Macam mana nak jual kalau tak tunjuk contoh/sample kan? okay scroll bawah sikit. Btw saya nak minta maaf sikit, sebab takda sample untuk Chocolate cheese cake. InsyaAllah sedap. Orang kata jangan tengok rupa sahaja, kita kena tengok dalaman dia. Sebab dalaman dia lagi sedap dari rupa. Hahaha, okay aku dah merepek.



Blueberry Cheese cake , 200gm , RM 8.00


  Oreo Cheese cake , 200gm , RM 8.00


Blueberry Cheese cake , 400gm , RM 15.00


Blueberry Cheese cake and Oreo Cheese cake , 1.2kg , RM 45.00

Lots of love,
Adibah