Hangout
Monday @ 7:03 AM | 0 notes



Assalamualaikum, Hai *wave*

Semalam saya hangout dengan Kakak sedara saya, K.ude shafikha. Kiteorang tak rancang nak tengok wayang. Pagi tu, saya jalan dekat Pasar tani with adik. Biasalah, nak cari tudung bawal style sekarang. Then, kak ude ajak tengok wayang. Kiteorang time tu poket kering, tak tahu nak ikut ke tak. Sebab nak tengok wayang. Cerita The-AmazingSpiderman, boyfriend kita tau belakon *cough* Andrew Garfield. Saya kalau bab membodek nombor satu. Jadi apa lagi, guna peluang yang ada untuk mintak kak ude belanja. Dan akhirnya kiteorang dapat pergi. Terus rush balik rumah, mandi sebab peluh, then terus pergi Time Square. 

Before nak sampai ke time square, kiteorang dah sesat. Boleh dikatakan satu Kuala Lumpur dah pusing. Kiteorang dah jumpa bangunan tu, tapi tak tahu nak ke sana. Kiteorang pun buat muka tak malu, tanya orang macam mana nak pergi TS. Muka ni kalau boleh nak tembok dengan dinding banyak kali, yelaa.. siapa yang tak malu *tunduk muka* akhirnya dah sampai. Kiteorang tengok spiderman 3D. Bagi saya yang ni second experience saya tengok 3D, memang tersangat best. Wooo, dia lompat macam nak tercampak kat muka aku je. Hahaha

Lepas habis cerita, jenjalan dekat sana. Hangpa nak tahu? Dekat sana, baju murah gila wey, dah lah comel-comel semuanya. Wah, rambang mata. Saya tak shopping tapi k.ude shopping, kiteorang nampak satu kedai yang menarik je, masuk then keluar. Tapi kat tangan mesti ada palstic kedai tu. hehee. Btw saya jumpa pengkid. Oh My god, sangat hadsome, tapi bila part suara. Mak ai, hancur bekecai wey. tapi sayang nya dia bukan lelaki tulen *peace* Pengalaman mengajar kita, lepas ni nak lepak lagi. Nak shopping untuk baju raya, hehe nak jumpa pengkid lagi *bodoh* Saya rasa sangat seronok semalam, sampai tak sedar harini sekolah. Hahaha


Saksikan lah, crush saya ni. Eh? dia bukan crush saya yee. Terima kasih 
 Lots of love,
Adibah