Ramadhan
Thursday @ 3:32 AM | 0 notes


Assalamualaikum & Hye *wave*

Long time no see, yaa my bad not update blog. Im to busy with tumblr. Okay, sorry. Ramai jugak tanya, "Kenapa kau tak update blog?" I just smile. Yeah, saya pun tak tahu punca dan sebab utama saya tak update blog. Everytime nak update, ada je taufan/ribut melanda. Tapi kalau tumblr, ada masalah jugak. Bila dah reblog, mesti nak reblog lagi, oh tidak. Macam makan dadah pun ada. Okay, saya dah tak layan Facebook. Saya layan time saya bosan, tu je. Now, lebih to twitter. Cause saya rasa twitter aman sentosa. Nobody want to disturb. But ada satu problem lah, kalau saya TYPO. Habis kena bahan, betubi-tubi pulak tu. Haih sabar je lah.

Untuk pengetahuan semua, saya dah tinggalkan crush saya. Tak tahu sama ada, saya tinggal dia atau dia tinggal saya. tapi bagi saya, saya yang TINGGAL dia. Okay, tak faham kan? Hahaha. Takkan kita still lagi nak berharap dekat orang yang tak suka kan kita, and takkan kita nak kacau hubungan dia dengan perempuan lain. Saya taknak kacau. Sebab tu saya cepat MENYERAH. Tapi my crush tak pernah sedar. Rasa nak cuci otak dia, kasi jelas. Then bagi tahu perasaan dia terhadap saya selama ni MACAM MANA? Saya malas nak fikir lagi pasal dia, nangis lagi pasal dia, rindu pasal dia, ambil berat apsal dia, saya takkan kacau dia lagi dah. Biar dia dengan hidup dia, saya dengan hidup saya. Alhamdulillah, saya dapat lupakan dia sedikit demi sedikit. Tapi tipu lah kalau orang kata tak ingat? Hehe, ada lah ingat sikit, tapi saya cepat-cepat buang.

Okay, sampai sini sahaja. InsyaAllah esok saya sambung. And SELAMAT MENGAKHIRI BULAN RAMADHAN DAN SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR DAN BATINMaaf, kalau ada terkasar bahasa dan salah bahasa, salah tingkah laku. Bye *wave*

Lots of love, 
Adibah