Dont play with fire.
Thursday @ 11:02 PM | 0 notes


Assalamualaikum and Hye *wave* 

Harini, lepas daddy sembahyang jumaat me and my family will go to Janda Baik for family gathering mummy side. Ada Barbeque. Tak sabar nak makan kambing, ayam, hot dog. Omnomnom. Okay, bukan itu tujuan saya untuk menaip post harini. Please read the title again. Okay, dah siap. Hahaha  its just a joke guys. 

Saya dah menyakitkan hati seseorang insan yang saya sayang. Sejujurnya, saya tak sengaja langsung buat dia macam tu. Saya tak marah pun dekat dia, saya tak pernah marah dia mengada dengan saya. Dan semalam saya saja cakap dengan dia "Jangan nak mengada lah.." I dont know, he take it seriuos. Saya takkan sakit kan hati orang yang saya sayang, jauh sekali nak buat benda tu  . Maybe betul cakap mummy, kalau tak pandai main api, jangan main api. Nanti tangan sendiri yang luka. Now Im totally hurt. 

Tapi saya tahu, dia lagi sakit dari saya. 
Dear E, saya tak sama macam Ex awak. Dan saya mintak maaf kalau ayat saya sakitkan hati awak. Itu just gurauan sahaja. Saya takkan buat awak macam tu. Kalau lah awak ada dekat sini. Saya akan terangkan betul-betul. Tapi, awak tipu perasaan awak dekat saya. Bila saya tanya awak marah? Awak kata tak. Awak ok. Sebernanya awak tak okay, awak sedih. Hmm
Kalau orang sakitkan hati saya, saya tak kisah. Tapi kalau saya sakitkan hati orang lain, seumur hidup saya, saya akan rasa tak senang. Im serious. Saya takkan buat dekat orang yang saya sayang macam tu. Awak jaga kesihatan awak. Awak jangan tak makan. Makan tau. Awakkan nak jadi hebat dalam badminton kan? So take care of your health. Dont ignore it okay? Take care  
 Yup, this is it. Tak sabar gila nak pergi Janda Baik nak mandi sungai, nak main bunga api, nak makan. Yummm! Nanti saya post gambar dekat sana 

Lots of love, 
Adibah