Saya Kembali *guling-guling*
Thursday @ 5:01 AM | 0 notes


Assalamualaikum, Hye *wave*


Setelah sekian lama, saya tidak menekan keyboard.. Akhirnya saya tekan juga harini. Tu pun sebab saya edit blog sikit. Amacam? Okay kan? Haha. Its simple. Saya sebernanya tak suka serabut-serabut. Kalau serabut sangat saya takda mood nak tengok. Kalau blog simple macam ni, like what we say Sejuk mata memandang   . Haha, okay enough gedik. Lepas puasa ni, time raya lah maksudnya. Saya dapat banyak pujian. Ramai my auntie kata saya dah KURUS and PUTIH *cough* apa lagi, saya pun bangga lah  tapi orang kata tak baik riak. So saya pun tak riak, tapi saya bersyukur pada Allah. Okay sampai sini sahaja, lepas ni saya akan cerita memori-memori raya saya. Tapi lepas saya pergi beraya lah. Hehe, bubye semua 

Lots of love,
Adibah