Examination - Seni
Sunday @ 1:31 AM | 0 notes

Assalamualaikum and Hye 

Sekolah saya dah mulakan peperiksaan akhir tahun untuk form4 pada selasa yang lepas. Ia akan berlangsung selama 4minggu. Lama tak, lama tak? Memang sangat lama & STRES GILA VAVI! *hempas buku* Rasa macam taknak berlajar je, tapi mummy and ayah dah janji something kalau lulus semua paper *lompat katak* Best kan, tapi kalau tak lulus? Tak dapat apa-apa *nangis bawah shower* Okay, hari jumaat minggu ni, saya dah jawab paper seni *kesat peluh* Kenapa? Penat wey melukis. Saya lukis rusa *peace* Apa? Senang kau cakap? Susah okay..... 
Lukiskan, rusa yang sedang menghirup air di tepi tasik. Kiri dan kanan ada tumbuhan renek. Tunjukkan, kesan Jalinan, Rupa dan Warna pada lukisan anda.
Ha, kau fikir senang? Susah gila babi okay. Selama 30 minit saya melakar gambar rusa, dan fikir kan pemandangan. Lagi 2 jam 30 minit saya melukis dan mewatrna. Tapi saya tak warna, saya just shading. habis hitam tangan *cedih* Btw saya puas sangat dengan lukisan saya and I hope I will get A . Okay, need to study back. Esok paper Grafik and I got 14 more paper to go! Fighting for me!

Lots of love,
Adibah