Whos birthday? *thinking*
Tuesday @ 9:17 PM | 0 notes


Assalamualaikum and Hye 

Harini 10.10.2012 merupakan tarikh bagi hari lahir seseorang yang saya sayang dan perlukan dalam hidup iaitu, my beloved Mummy, Puan Noorlizma binti Zakaria *maaf takda gambar. Mummy tak kasi letak* Tengok, saya nak update post dekat blog pun saya bagi tahu mummy. Baik kan?  *peace*
Cuaca agak sejuk sekarang, langit dah berdentam-berdentum, tetapi mummy keluar dengan ayah pergi "have fun" tanpa membawa saya dan adik saya. Tsk tsk. Okay, saya ada sepatah dua kata yang ingin di perkata kan *cough* macam pengetua pun ada. 
Dear Mummy, selamat hari jadi! Happy birthday! saeng-il! Hehe, semoga panjang umur dan dimurahi rezeki. May Allah bless you & have a blast! I love you forever mummy! Muahh  . Dibah nak mintak maaf sebab dibah lambat wish, dah kenyang perut, badan dah fresh, dah banyak tenaga, bila mummy tegur "Semua orang dah wish mummy pagi tadi" baru lah dibah ingat harini birthday mummy. Kejam tak? Maafkan anakanda lagi kerana takda hadiah untuk bonda. 
Hehe, saya jujur tak? Saya pun tak tahu lah kenapa tahun ni, saya macam tak ingat pun birthday orang. Bila orang tu bagi hint baru teringat. Padahal orang-orang yang terpenting. Maybe banyak sangat fakta sejarah, sains, math, kot dalam otak. Haish, takpa. Mummy! Dibah nak nyanyi lagu sikit. Tapi bukan nyanyi lah, dibah type je. Mummy baca lah sendiri. Muahaha
 Happy Birthday to you, Happy birthday to you, Happy birthday to my beloved mummy, happy birthday to you! 
 Lots of love,
Adibah