I miss you. Dont you miss me?
Monday @ 8:46 PM | 0 notes


Assalamualaikum and hye  

Apa khabar semua? Saya disini sihat sejahtera. Maaf kerana sudah sekian lamanya saya tidak mengUpdate blog saya yang dah bersawang ni *tiup* *bersin* Pergh, berhabuk. Bedebu. Dah berapa lama aku tak check blog ni?! Haha, ok stop the drama. Semalam saya edit blog comel ni *cubit* dan tak sempat nak update semalam. So how my new look? Tak lawa? Tak comel? Ok I dont care, this is my diary. Ops, online diary. I just ask you all opininon 

Hidup saya semakin hari semakin bagus, walaupun ada beberapa masalah. Tapi manusia tidak akan lepas dari masalah bukan? Nak bangun pagi pun satu masalah bagi kita. Saya dah jumpa Insan yang boleh bergelar Teman Lelaki, Boyfriend, teman Istimewa & Husband  Eh? Husband belum lagi, belum. Tak sah lagi. Haha, kalau husbund boleh lah. Haha. Saya dengan si "dia" bahagia sekarang. Ewah, tapi kiteorang tak tu lagi, tak together lagi. Masih lagi buat hal masing-masing. InsyaAllah, lepas dia habis SPM kiteorang together. InsyaAllah  

Sepanjang saya tak update blog, kerja saya Makan, Tidur, twitter. Itu je lah kerja saya. Saya enjoy apa? Haha, now saya busy sikit sebab kena study untuk Peperiksaan Akhir Tahun. Betapa malasnya saya nak study saya tak tahu lah kenapa  Kadang tu, nak jugak bukak buku, tapi mesti ada halangan. Cerita syiok syiok pulak dekat TV kan? Alahai, ketar lutut eden. Haha. Ok lah, sampai disini sahaja perbincangan kta. If anything else, call me  . Ewah. 

Lots of love,
Adibah