Blog Makeover
Wednesday @ 10:10 PM | 0 notes

Assalamualaikum and Hai .


Comeyy kan anjing tu? Sayang tak boleh bela. Wakawaka. Okay kita jumpa lagi di hari yang sama tapi waktu berbeza. Okay, ramai lah jugak yang tanya macam mana nak blog lawa macam kita *cough* nak suruh kita editkan pun ada. Tapi, tapi *main jari* saya tak edit blog macam tu ja. Saya ada mintak bayaran sikit. Hihi, tak banyak pun. RM 5.00 untuk satu blog. Saya just edit blog tu, jadi classic template/blogskin yang orang zaman sekarang pakai. Tapi tak semua lah pakai, setengah ja. Kalau still nak guna simple/denim template saya edit jugak and harga tetap sama. Tapi, saya edit blog, bukan keseluruhan. I mean saya tak buat macam saya punya lah, saya buat sekerat. Apa saya buat?
Jangan risau, yang saya dekat atas ni, adalah tambahan untuk blog. Yang background, header tu semua saya memang buat sekali. Btw kalau nak buat tambahan, kena bayar lagi 1 ringgit untuk setiap satu di atas. And yang Image tu macam, slant image, rotate and so whatever. Macam mana nak bayar? Bayar guna duit lah. Haha, okay boleh bayar dengan kredit. Saya terima, btw saya tak terima barang. Kalau nak bagi jugak barang bagi lah, duit saya tetap nak. Kejam? Takdalah *asah parang* Okay, kalau nak try edit blog sendiri pun boleh takdahal. Bukak blog saya lagi satu > Tutorial . Maaf buat masa ni saya takda buat skin. Tapi InsyaAllah kalau saya dah teror kebabom saya buat. Haha
Okay, kalau nak tempah boleh DM dekat twitter or Inbox dekat Facebook. And bagi tahu sekali nak blog warna apa, nak edit macam mana or nak tambah apa-apa.
Lots of love,
Adibah