School Holiday!
Wednesday @ 9:29 PM | 0 notes

Assalamualaikum and Hai 


Haih, bila cuti sekolah dah menjelma ramai yang gembira. Tapi tidak bagi dak-dak SPM. Eh, saya bukan dak-dak SPM, saya dak bakal SPM. Dah apahal aku ulang banyak kali SPM ni? Okay, bagaiman cuti anda untuk yang ke-4 ni? Sesetengah sekolah ada yang dah start cuti, ada yang belum. Sekolah saya tergolong dalam yang dah start cuti awal. Hewhew.

Sepanjang cuti saya ni, duduk rumah macam orang dalam penjara. Takda keluar mana-mana. Duduk lepak kedai mamak? Lagi lah harapan. Memang aku tak keluar rumah. Cedih. Tapi, yang paling saya tak suka KERJA. Haih, nak kerja cari duit lagi, support diri sendiri. Kalau tak kerja, habis lah. Duduk mengangkang dekat rumah, dengar mummy membebel, jaga adib. Wa tak larat hidup macam tu. Nanti jadi macam shin chan dekat atas. Lambai dekat dia sikit. Apa? Dia tak balas? memang lah, makanan berlambak depan mata. Kalau saya jadi shin chan pun saya tak layan orang gila terbabai-babai. Eh? Hahaha. Okay, saya banyak buat kerja berpaedah dekat rumah ni, kerja-kerjanya adalah :
Itu lah kerja-kerja harian saya. Tapi bila dah kerja nanti, lagi lah. Separuh dari aktiviti paedah dekat atas tu saya tak buat. Yang pasti, tidur takkan terlupa. Okay, lawa tak blog baru saya *jerit* *hempas meja* *baling bom* LAWA kan? wakawakawaka, aku tahu  terima kasih kerana memuji. Haha, btw kalau nak tengok tutorial bukak blog ini . Pergh, baku gila. Haha, okay anyway kalau nak buat tempahan edit blog, saya akan post nanti and saya akan buat lepas saya dah berhenti kerja. Kalau buat time kerja saya tak cukup tidur, nanti mata sembab macam Zombie. Taknak aku. Haha, btw selamat bercuti dan selamat beramal *wave*

Lots of love,
Adibah