Farewell
Thursday @ 10:41 PM | 0 notes

Assalamualaikum and Hai.


Sedang saya berdiri di situ, saya sedang berfikir "Sediakah aku nak menempuhi alam berkerja?" ayat kalau boleh nak baku habis. wakawaka. Btw tu bukan saya, kalau tu saya mahu tak kena kena hantar sekolah juvana? Okay, saya akan berkerja lagi. Macam tahun lepas jugak, saya nak cari duit poket untuk belanja diri sendiri yang gila shopping. Yelah, nak bergantung dengan parents saya, mahu tak kena membebel satu hari satu malam? Tak sanggup. 

Saya mula rasa was-was, ragu-ragu dengan pilihan saya ni. Tapi selepas solat lima waktu, dan berdoa kepada Allah s.w.t , Alhamdulillah saya yakin dengan keputusan saya. Dah takda nak toleh kebelakang. Btw saya ada lah jugak tanya sepupu saya sorang ni, nak kerja sekali tak dengan mamacik. Then dia macam orang baru bangun tidur 10 jam, cakap entah lah. Tahu tak benda ni penting? Haih, tapi lantak dia lah! Syaratnya saya dah dapat kerja.

Nanti dah dapat duit, nak belanja my parents makan sesedap. Nyumm, dapnyew. Saya memang suka makan. Tidur lagi lah suka, muahaha. Nanti dah dapat duit, nak pergi have fun dengan kawan. Sebab diorang pun kerja so support diri sendiri. Takda, tuam-tuam. Haha, okay saya nak kena pack baju ni satu apa pun tak siap. 
Btw, saya dah start kerja next week and sampai 10/12 saya takkan update blog, twitter and facebook. Yang ada tempahan blog, saya tangguhkan bulan depan okay? Bila saya dah balik sini saya akan edit sampai lebam.
Lots of love,
Adibah