Menggila kot?
Friday @ 5:24 AM | 0 notes

Assalamualaikum and Hai.


Annyeong haseyo! Okay, memandang gambar korea kan? So, kena ghoyak korea. Muahaha, jangan percaya saya pandai cakap korea, saya pandai bukak google translate then translate lah. contohnya macam ni
annyeonghaseyo ! nae ileum-eun gwiyeoun Adibah ibnida
Ha, maksud dia "Hai! Nama saya Adibah yang comel." Aigu! Haha, tolong jangan muntah darah, saya takda mop nak tolong mop kan. Sebernanya saya nak lepaskan ghindu dekat blog, dekat twitter malam ni. Facebook? Hmm, yelah rindu sikit *terpaksa* Nanti saya dah takda *kerja* tolong jagakan blog saya ya? Followers jangan unfollow okay? Saya pergi merantau sebulan. Nanti saya datang balik jangan ngirau. Saya ada buat "party" sikit dengan rakan, musuh, adik sebilik saya. Nak memekak puas-puas malam ni. Karok lah apa lagi.

Okay! Saya dah siap pack baju, dah siap semua barang yang nak bawak *wipe tears* sedih tau, nak tinggalkan bilik, memang lah nanti saya dapat bilik lagi besar, duduk sorang-sorang, takda barang banyak, tapi sedih kena borak sorang-sorang. Haha, yelah kalau ada adik boleh jugak bergossip, gelak ketawa, berborak *pasang lagu Teman Pengganti* yang ni ada sepupu yang baru darjah 3, manja dengan aku. Hoho, dah takda benda nak cakap, so farewell *wave*

Lots of love,
Adibah