12.12.12
Wednesday @ 6:38 AM | 0 notes

Assalamualaikum and Hye!


Apa khabar semua? Kah kah, saya sudah kembali ke Shah Alam and rasa biasa. Cuma fikiran jadi matang and rindu kakak-kakak and abang-abang dekat tempat kerja. Diorang semua sporting, layan saya macam umur sebaya, tak pernah fikir pasal hubungan saya dengan mak sedara, and semua otak jenis masuk air.
Today, 12.12.12 saya telah pecah rekod. Saya dah katakan di Twitter :


Memang mandi time pukul 12:12 tapi tak tahu berapa saat. Al-maklum hanphone ni tak nyatakan saat pulak. Nyatakan minit sahaja. Apa yang berlaku pada 12.12.12? Muahaha, banyak perkara yang berlaku.
Tu je lah. Takda pun orang datang minta couple, masuk meminang, minta apa yang dia rasa dia mintak akan dapat penampar. Btw, saya tak suka twitter sekarang. Penuh dengan "palsu" puih.