Rintihan seorang pelajar
Friday @ 2:00 AM | 0 notes


Assalamualaikum and Hye! Apa khabar? Sihat kan? Tahu sangat. Kalau ada yang sakit tu, nampak benor nipunya. Tu alasan sakit malas nak pergi sekolah. Dah faham sangat dengan perangai dak-dak sekarang. Ada nampak perubahan tak? Tak nampak? Meh, saya bagi tahu. Perubahannya ialah, ucapan salam sekali dengan text dah tak letak kat atas. Tu je. Har har

Okay, mari lah dengar rintihan seorang pelajar mangsa SPM. 

 Kena pergi tusyen. Itu perkara biasa. Time form 4 pun pergi tusyen
 Start dari pukul 7:00 malam bersamaan 19:00 tak boleh tengok TELEVISYEN. Thats mean aku mengidam cerita "Setia Hujung Nyawa". Nasib boleh tengok dekat daily.com
 Makanan disekat. Akibat kecomelan ku telah melampau, mummy memutuskan untuk sekat makanan. tesek tesek.
 Nak crush. nak crush. nak crush. Hmm, kenapa lah kau tak pandang aku *baling batu*
 Tak boleh hangout. Lepak dekat kedai mamak depan rumah pun tak boleh. Kena lepak dengan buku.
 Dapat cikgu BM and sejarah yang entah tak tahu nak describe cemana. Suka sakitkan hati aku dengan tulisan "lawa" diorang.
 Pameran grafik dan folio seni yang besar gedabak sangat memeningkan kepala. Sangat lah bengang deadline dia sama. Fuuuuuuuuu

Seeeee? Sebernanya ada lagi tau. Tapi saja taknak cakap nanti orang kata, saya ni mengada tahap anak monyet dekat hutan yang tengah melompat-lompat. Heh. 

Lots of love,
Dyba.